«Пліч-о-пліч»: Як на Львівщині врятували з гарячих точок понад 3800 домашніх тварин

Тварини-біженці
Фото: Громадське.
Всеукраїнська інформаційна кампанія «Пліч-о-пліч» .

Всеукраїнська інформаційна кампанія «Пліч-о-пліч» розповідає історію зоозахисниці Андріани Байло, яка займається евакуацією тварин з гарячих точок. Від початку повномасштабної війни зоозахисники врятували понад 3800 домашніх тварин, яких привезли з Бучі, Бородянки, а також з Харкова, Запоріжжя. Частину вдалось прилаштувати у Львові, частину — вивезли за кордон.

«Я є головою громадської організації «Зелена сила» що на Львівщині, яка націлена і основному на зоозахисну діяльність: заборона дельфінаріїв, притравочних станцій, також у нас є багато ініціатив щодо змін в мисливському господарстві. Дуже чекали, що будуть хороші зміни в цьому напрямку. Але, на жаль, як почалася повномасштабна війна, всі наші плани було зруйновано», — розповідає зоозахисниця Андріана Байло. 

«Вже ввечері 24-го лютого до нас було багато звернень від власників тварин, опікунів, волонтерів, які живуть в гарячих точках про те, що їм треба кудись з тваринами виїжджати. Ми зрозуміли, що тварин буде багато. І так Орест Залипський, засновник «Домівки врятованих тварин», сказав, давайте об’єднуватися, робити штаб на базі «Домівки» і будем допомагати. Так ми почали працювати у двох напрямках. Перший — це евакуація, зустріч собак та котів і інших звірів з гарячих точок. А другий — це допомога з кормами. Нам привозили іноземні громадські організації корми, які ми переправляли в гарячі точки. І так з початку, від 24-го лютого, ми відправили вже 370 тонн корму. А також прийняли 3800 тварин. Це коти, собаки, гризуни, кози, лисиці», — каже пані Андріана. 

«Львів’яни та гості міста дуже допомагають нам. Вони приходять кожен день вигулювати тварин. Іноді черга сягає 50 людей. Без цього не уявляємо, як би ми справлялися. Також допомагають кормами, поширюють наші дописи про прилаштування, що дуже важливо. Розповідають друзям, рекламують. Це дуже цінно для нас», — каже зоозахисниця Андріана. 

«Українці — це надзвичайно сильна нація, яка відчуває своє коріння і яка буде боротися до кінця», — підсумовує Андріана. 

Довідка

«Пліч-о-пліч» — всеукраїнська кампанія про єдність українців й про те, що ми незламні, вільні та сміливі тоді, коли разом, яка реалізується за участі Рівненської, Тернопільської, Івано-Франківської, Львівської, Закарпатської, Чернівецької, Волинської ОДА.

Проєкт USAID «Трансформація комунікацій» має на меті працювати в партнерстві з Урядом України, приватним сектором та громадянським суспільством задля підвищення стійкості демократії в Україні через інноваційні підходи, які залучають українців до обговорення демократичних перетворень та Європейської інтеграції країни.

Green Penguin — креативна агенція, яка комунікує про важливі державні та соціальні проєкти.

Поділіться нашими новинами з друзями

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Print